Upplyftande

Idag har jag jobbat i Grums. :) jag tycker verkligen om den vårdcentralen, men jag måste erkänna att jag inte är överförtjust i pendlandet. :P när jag kom till jobbet hade jag varit vaken i 3 timmar redan. Vilket suger... Och när jag kom hem så hade jag varit borta i 11 timmar. 

Tack och lov så ska jag bara göra tre dagar där nu. Hade det legat närmare, eller att jag haft bil för den delen, så hade jag kunnat vara där jämt. Men som idag när det var ett par fyllon på bussen som spökade sig, en person som inte duschat på länge, brist på plats och helt plötsligt så började det lukta rök som fasen, då är det inte speciellt roligt. :/ 

Fast överlag så har det varit en väldigt bra dag. :) och bättre blev det när en av sköterskorna kom fram och berättade att en patient hade sagt till henne att: "idag är glada Jeanette här igen" 

Sånt värmer verkligen! :) 

Nu ska jag mysa i soffan en stund innan det blir läggdags. :) håller tummarna för att jag somnar tidigt idag. ;) 

Ha en riktigt bra tisdagskväll fina läsare! :) 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0