Bäckalund

Imorse kunde jag ha gjort vad som helst för att få fortsätta sova, men eftersom jag skulle med tåget så var det bara att skutta upp och försöka få på sig ett ansikte. Ville ju inte skrämma dom stackars små barnen. ;) men bara jag kommit upp så rullade det på ganska bra sen. :) 

Dock insåg jag ganska snabbt att jag var den enda på tåget som inte var pensionär eller på gränsen till att bli det. ;P och tydligen hade alla sjukt mycket dom ville prata om, för ALLA satt och pratade i mun på varandra. :P jag var nog den enda som satt tyst. Då är det illa. ;) tack och lov för min iPhone och Spotify säger jag bara! :D fast det var lätt värt det, för jag fick ju trots allt åka tur och retur Sunne helt gratis. :) 

Väl framme i Sunne så hämtade Sandra upp mig, och sen gick tiden på tok för fort. :P så mysigt hus, och barnen är ju så otroligt gulliga! Jag blev helt förtrollad av lilla nellie, för hon charmade verkligen sockorna av mig! :D sån liten goding. Och jag tror hon blev lite förtjust i mig också. ;) sen klev grannen in bara sådär när vi satt och åt mat (supergoda pannkakor blev jag bjuden på!) och undrade om det fanns nån man hemma. Tydligen behövde dom bärhjälp, och i brist på karlar så fick jag lov att hjälpa till. :P som väntat (*fniss*) så gjorde jag ett minst lika bra jobb som en man, och sofforna kom på plats. ;) dock kändes det lite sådär, för dom var lite konstiga dom där människorna. Så när vi var färdiga skyndade jag mig tillbaka till Sandra och barnen och skrattade åt hela incidenten. ;D 

Väl hemma så vilade jag en liten stund, beställde hem en skinkrulle med massa god sallad och nu kollar jag på körslaget. Såklart. ;) 

Hoppas verkligen team Book får gå vidare idag också. :) konkurrensen börjar bli hård, men man kan ju alltid hoppas. :) så rösta ni som kan!!! :D 

Ha en mysig kväll godingar! :D 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0