Caddy

Helgen var så sjukt bra!! :D vi kom till Sthlm vid lunch och Marielle mötte upp oss vid stationen, därefter begav vi oss till Globen och kollade på klädshoppen. Jag hittade bara en Nike-topp, för kläderna passade inte riktigt mig i smaken. Men mamma och syrran handlade lite mer. :P sen kollade vi efter lite saker på stan, köpte mat vid kungshallen och på kvällen tog vi en öl på en bar. :) hotellet vi bodde på sen var riktigt bra, men bäst av allt var ändå frukosten! :D min plan var att äta lite smått, men istället åt jag som en häst. :P det fanns så otroligt god mat, så det var snudd på omöjligt att inte frossa. ;D 

Jag åt: ägg, äggröra, bacon, korv, melon, annanas, pannkaka, grönsaker och en fralla med ost



Sen begav vi oss till hovet där jag körde mitt första pass tillsammans med mamma. :) så jäkla kul!!! :D vi började med bodyattack, men det var så mycket folk, så tyggolvet rörde på sig när vi skulle hoppa åt sidan, vilket var lite läskigt! ;D men det blev bättre sen. ;) 

Passet var superbra! :D det måste jag gå på framöver! :D och det var en sån mäktig stämning i rummet! :D får ni chansen så måste ni passa på att åka dit nån gång!!! :D

Totalt körde jag 5 pass (bodyattack, BodyBalance, SH'Bam, BodyCombat och Grit strength), men i slutet så var kroppen rätt så slut, men jag gjorde så gott jag kunde ändå. ;) vilket känns nu kan jag säga! :D tyvärr var jag inte helt frisk den dagen, och träningen gjorde inte saken bättre direkt. ;P 

På kvällen åkte vi hem till syrrans lägenhet, där vi köpte pizza och kollade på körslaget. (Go team Book!) ;D dagen efter åkte jag och Marielle in till stan och shoppade medan mamma var på filmningen. Tack vare min älskade syster är jag nu 2 skjortor, ett par byxor och ett par skor rikare. Och något fattigare. ;D men skoj var det!! :D 

När mamma kom in till stan åt vi mat på jensens bofhouse innan vi åkte hem. :) och sen har det inte direkt hänt nåt.  ;D jag jobbade både igår och idag. Och allt var som vanligt. Bortsett från att en manlig sjuksköterskestudent skulle vara med oss idag på förmiddagen. Riktigt trevlig och pratglad kille, så det var väldigt skoj! Och som vanligt så fick han provsticka mig. TRE gången tom! ;D första gången klarade han det, sen stack han bredvid kärlet och sen stack han en gång till. Är inte jag världens bästa lärare så säg?! ;D 

Här får ni lite fler bilder från helgen! ;D 
















Ha en bra kväll godingar! ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0