Dubbelfödelsedag

Äntligen har jag fått komma igång lite smått med träningen igen! :D igår drog jag in till sats inne i stan och körde först 45 min cardio och avslutade med 55 min BodyBalance med fina Evelin. :) välbehövligt för ett stelt kylskåp som mig! ;) totalt sett förbrände jag strax över 1000 kcal vilket kändes helt okej. :) idag körde jag bodyattack och det var superkul! :D det passet var också på 55 min och jag förbrände över 700 kcal. För er som inte vet vad det är så är det ett högintensivt konditionspass. Rekommenderas varmt till den som vill ha en utmaning! ;) passet är jättejobbigt men ändå så otroligt roligt, så även om svetten sprutar och kroppen är ganska död efter så kan man inte låta bli att le undertiden. :) 

Men imorgon får det nog bli en vilodag. ;) 

Annars har jag städat lite här hemma, skrivit på exjobbet, fått besked att mitt magisterexamensarbete blivit helt godkänt (awesome!!)  och fixat lite annat smått och gott. :) nu däremot kollar jag på the Simpsons och bara myser. :) eftersom jag ska jobba imorgon så får det väl bli sängen ganska snart, OM jag orkar somna vill säga. :P 

Förövrigt fyllde min älskade bästis år igår. :) 25 år och fortfarande vacker som en dag. :) dock fick jag inte fira henne, eftersom hon för närvarande är på andra sidan landet. Sen fyller min älskade farmor 70 år idag också! Men hon är ute på äventyr i Stockholm med min syster, så jag får fira både Emelie och farmor när dom kommer hem istället. ;) men ni ska veta att jag älskar er båda otroligt mycket!! <3 

Nedan får ni även en sneak peak på denna månads glossybox. ;)

Hoppas att allt är bra med er godingar. <3 :) 










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0