Friends 4 life

Jag hade en helt underbar dag igår, med fina vänner och många skratt. Sen blir jag ju alltid varm i själen när jag får mysa med bästis och älskade lilla saga (min söta gullebebis!!). <3 så dagen får verkligen toppbetyg! :D bortsett från att jag fick gå upp supertidigt för att lämna in bilen åt mamma och pappa, men det gick väldigt smidigt ändå, så jag ska inte klaga. ;) och jag hade ändå hela dagen planerad så det var bara bra att jag kom upp i tid. Det är liksom värt det när man får ungås med underbara vänner. ;)

Sen var det såklart riktigt kul att se vart min fina vän Evelin bor. :) sjukt fin lägenhet alltså!! :) får se till att ha tjejkväll där framöver. ;) 

Idag har jag jobbat i skåre, och tack och lov så var det en lugn dag!! :D  men det känns ändå förjäkla skönt att vara hemma nu. ;D 

Och resten av kvällen då?... Ja du. Vi får helt enkelt så hur kvällen blir. ;) 

Puss på er godingar! :) 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0