Glassfrossa

Hur jäkla surt är det inte när man precis skrivit klart ett inlägg, så får appen damp och tar bort allt?! Åååh vad lett jag blir! 

Så kortfattat: Självklart vaknade jag med feber imorse, så bye bye jobb och blodgivning! :( hatar verkligen att vara sjuk!

Det enda positiva är att idag har jag har fått ta det lugnt hela dagen, samt att jag har fått äta glass. :P men nu börjar allt bli långtråkigt... 

Så har ni några roliga bilder eller dylikt så får ni mer än gärna skicka dom till mig så jag har nåt att roa mig med imorgon. ;) 

En annan sak som är surt är att jag har fortfarande inte hört nåt om tentan. :( nog för att jag är rätt säker på att jag inte klarade den, men hoppas kan man ju alltid. 

Hoppas att allt är bra med er godingar! 

//Kram från en sjuk Jeanette 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0