Grit strength

Hola mi amigos! :D

Här är det fullt upp som vanligt, både med jobb och examensarbete. :) jag kan med glädje meddela att jag numer orkar röra mig igen (den träningsvärken jag hade var nog bland det värre jag varit med om!), så det känns bra! :D i måndags pluggade jag för fullt, och städade lite här hemma. :) och igår jobbade jag vid Rud. :) vi hade ganska många patienter igår, men det gick bra ändå, mest för att dom jag jobbade med är så duktiga. :) på lunchen tog jag och Ulrika en härlig powerwalk i solen, och det var så skönt att få komma ut en sväng! :)

Idag har jag återigen plockat här hemma, läst ett par artiklar, handlat och sen fick jag finbesök som heter duga! :D tre generationer Staf-flickor som alla är helt underbara. :) egentligen skulle jag träna Grit strength idag, men vi hade så mysigt så jag valde att umgås med dom istället. Vilket jag absolut inte ångrar. :) tänk vad mycket energi man kan få av vissa människor! :D jag har sagt det förr, och jag säger det igen: jag är så jäkla tacksam för att jag har en sån underbar människa i mitt liv. Och nu fick jag se vart det kommer ifrån! ;) sen blir jag ju alltid extra varm i själen när jag får snosa på älskade lilla Saga. ;)

Nu måste jag äta nåt innan jag svälter ihjäl. ;)

Hoppas allt är bra med er godingar! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0