Inte nu!

Åååh vad jag inte har tid för det här! 

Vaknade mitt i natten och kände hur halsen ömmade. På bara några timmar så fick jag jätteont, och hela dagen har jag känt mig seg. Förhoppningsvis är det bara nån dum liten inflammation eller liknande. Men det känns ändå surt när jag är inbokad på jobb imorgon, och ska även lämna blod för första gången på onsdag. Plus att jag är grymt träningssugen! :( så jag vill inte det här nu!  :( 

Fast istället för att sitta hemma och tycka synd om mig själv hela dagen så åkte jag hem till en kompis och tog en kopp kaffe i solen. :) det var väldigt roligt, och skönt att ändå komma ut lite. :) resten av dagen har jag inte gjort nåt. Jag har liksom inte orkat nåt. :( jag måste bli bättre innan morgondagen, för jag måste försöka passa på att jobba så mycket som jag kan nu framöver. Ska jag flytta snart så är det ju bra att ha sparat ihop ett ordentligt startkapital. ;P 

Nog om det. :) Nu ska jag fortsätta kolla på Family Guy. ;D 

Och för er som undrar; Nej, jag har inte fått svar på tentan än. Men det bör komma vilken dag som helst. Så håll ALLA tummar, fingrar och tår för att jag klarade den! :P 

Ha en mysig kväll godingar. :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0