Marinad

Jag har precis avnjutit en god middag bestående av marinerad kyckling, ris och grönsaker. :) snart är det dags för duschen innan jag ska göra ett försök att sova. :P imorgon vankas det jobb, så det är bra om jag får några timmars sömn i alla fall. ;P 

Annars så fick jag reda på tentaresultatet idag. Tyvärr gick  det inte hela vägen, utan jag var ynka 5 poäng ifrån godkänd. Så. Jäkla. Surt. Men så blir det ibland. ;) Och jag hade det lite på känn. :P Tyvärr kom tentan vid en väldigt oläglig tidpunkt, så jag kände mig inte helt redo när jag gjorde den. Så bara det faktum att jag var så nära ändå gör att jag känner att jag fixar den nästa gång jag behöver göra den. Fast har jag tur så får jag komplettera eftersom jag var så nära. Och det är ju sista tentan liksom! :P Så min dag har bestått av massa telefonsamtal, administrativa uppgifter och plugg. :) plus att jag har börjar förbereda inför helgens bestyr. Då bär skutan av mot huvudstaden då det ska tränas utav helsike! ;D frågan är bara vilka pass jag ska gå på?! Helst skulle jag vilja gå på alla! :D utom bodyjam, bodyvive och bodystep. Dom klarar jag mig utmärkt utan. Vilka hade ni gått på? :D




I det stora hela har det ändå varit en bra dag, trots ett litet gupp i vägen. ;) 

Hoppas allt är bra med er godingar! ;)

(Dagens middag)


(Gårdagens middag)





Min nya tröja (Ulvang)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0