På bättringsvägen

Det är knappt att jag vågar skriva nåt avancerat här nu. Inte för att jag har skrivit nåt överkomplicerat förut, men nu när appen väljer att radera det jag skriver, så känns det hyfsat surt att lägga ner en massa tid på att skriva här. :P 

Fast samtidigt så har jag ju inte sådär jättemycket viktigt för mig, så varför inte avvara ett par minuter? ;) 

Jag kan med glädje meddela att jag är på bättringsvägen (ingen feber idag, vilket känns otroligt skönt). Jag har tom orkat äta kopiösa mängder makaroner och köttfärssås, vilket också känns bra. ;P 

Imorgon och på fredag är jag inbokad på jobb, så jag har spenderat dagen med att ta det lite lugnt och även förbereda mig så gott det går. :P jag har även skrivit lite på exjobbet, men inte nog mycket för att kunna känna mig nöjd med det. :P så jag vet precis hur min helg kommer att se ut. ;) 

Och för er som är nyfikna så kan jag meddela att det blivit förseningar med rättningen av tentan, men läraren sa att senast den 16e ska vi få svar. :/ trist, men det finns inget att göra åt. :/ 

Så ligger allt till nu. :P 

Dags att skutta in i duschen så jag är hyfsat fräsch imorgon. ;) 

Ha en fortsatt mysig kväll godingar. ;) 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0