Ropa inte hej

Bästa sättet att beskriva min vardag dom senaste dagarna skulle nog vara: ropa inte hej förrän du är över ån. Sist kände jag att jag var på bättringsvägen, eftersom febern avtagit. Men sen har allt stannat av. Jag har fortfarande väldigt ont i halsen, speciellt på natten och på morgonen. Ibland till den gräns att jag inte ens orkar sova för det gör så ont. Jag känner mig lika fräsch som 2 år gamla sopor, och är genuint skitlett över att jag inte får träna. :( så nu är det sådär skitroligt. :/ 

Jobbet har gått bra annars, även om jag varit ganska trött när jag kommit hem. I torsdags somnade jag nästan omedelbart när jag kom hem, och sov ända fram tills det var dags att gå upp på fredagen. :P men då var jag såpass pigg, så jag ställde mig och diskade innan jobbet. :P duktigt, ellerhur? ;) 

Nu är det söndag, och jag har inte gjort nåt roligare än att städa som en tok och sen spenderade jag hela kvällen med att prata i telefon med Sandra. :D jag har aldrig pratat med nån så länge i telefonen, men ändå blev det aldrig tråkigt! :D helt sjukt egentligen. Men det var ändå skönt med lite sällskap. ;) 

Det nya rengöringsmedlet jag fick av mamma verkar vara ganska starkt också btw. Baserat på att jag knappt har nån hud kvar på fingrarna så skulle jag nästan kunna intyga att det är de. :P 









Hoppas att ni har haft en superbra helg godingar. ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0