Klinikresa

Igår efter jobbet drog jag ut på en springtur. :) jag vill väldigt gärna förbättra min kondition och löpteknik. Och för att gör det så måste man springa. :) så det försöker jag göra. :) igår blev det 5km löpning (i skogen med väldigt kuperad terräng), plus dom vanliga 4km powerwalk som jag går till och från jobbet. :) så det kändes bra! Fast det känns i underbenen idag vill jag lova. ;D jag är ju inte van att springa i skogen (eller alls för den delen), så placeringen av fötterna ändras konstant, vilket sliter på mina små muskler. ;D 

Nu ska jag försöka packa. :) imorgon bär det av till Sthlm på klinikresa. :D det ska bli sååå kul! :D men jag behöver en matsäck att ha på bussen, så det får bli en snabbtur till affären också. ;) vilket jag inte är det minsta sugen på. 

Men shopping, studiebesök, guidade turer och en massa god mat står på agendan inför helgen, så jag tror det kommer bli hur bra som helst. :) 

Hoppas att ni också får det bra. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0