Locked out of heaven

Igår hade jag en fixardag i vanlig ordning. :) jag städade, tvättade kläder, gjorde matlådor, och bar undan flyttlådorna. :) dock kunde jag inte fixa allt jag ville, för låset till förrådet var för litet. :( och jag tänkte verkligen inte lämna mina resväskor där nere utan att låsa in dem! :O men det löste sig idag. ;)  senare på dagen blev det träning (bröst/triceps). Vilket verkligen känns idag! ;D

Annars så har det varit en väldigt lugn dag för min del. Jag var i mottagningen, och sen försökte jag ta prover inför nyanställningen. :) sen gick jag bredvid en av mina kollegor. :) fast jag fick lära mig lite nya saker idag också, så det var skoj. :) jag behövde verkligen en lugn dag idag, för jag sov vääääldigt dåligt inatt. Tyvärr irrade det runt lite väl många tankar och känslor just igår, så det var omöjligt att få någon ro. Men jag gissar på att jag kommer sova som ett barn inatt. ;D 

Efter jobbet hämtade pappa upp mig, så vi åkte hem till lägenheten, så jag fick bjuda honom på kaffe. :) han hade nämligen med sig ett rejält hänglås till mig, så jag äntligen kan använda förrådet ordentligt. :) han är verkligen underbar min pappa. I mina ögon är han  en superhjälte. <3 :) 

Sen när han åkte vidare så fick jag ett sms om att mina två gigantiska kuddar  (70*100) från Jysk, som jag fick av mamma och pappa i inflyttningspresent, hade anlänt. :D så jag knallade bort till Willys och hämtade ut dem. :D och OJ vad underbara dom är! :D så nu behöver jag inte Marcus längre. ;D jag kan bara ligga och krama om kuddarna istället. ;P 

Nu ska jag fortsätta snosa på kuddarna! :D det blir en tidig kväll för fröken Ljunggren kan jag säga. ;) 

Hoppas allt är bra med er godingar. :) 


Dålig bild, men här får ni en liten inblick i hur min lägenhet ser ut. :) bilden överst är tagen från soffan. :P 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0