Med ett leende

Just nu är jag bara så jäkla lycklig. Det kanske irriterar någon att höra, men det är inte mitt bekymmer. Det får den personen reda ut själv. :P och ärligt talat så bryr jag mig inte. För jag har det alldeles för bra för att lägga ner energi på att bry mig. :) allt känns liksom så otroligt bra! Är mitt liv perfekt? Nej, men samtidigt så finns det ingen människa som har ett perfekt liv, oavsett vad vissa försöker påskina. ;) 

Men det livet jag har nu gör mig genuint lycklig. Jag är liksom glad i hela själen. :) min lägenhet må vara liten, men den är så jäkla fin! Och finare kommer den att bli. ;) sen är Halmstad så fint! :D jag tror att jag kommer få en underbar vår/sommar här. :) jobbet känns också superbra, och jag har världens sötaste kollegor. :) sen har jag min familj, mina vänner och såklart min älskade snuttefis Marcus. :) jag känner mig så lyckligt lottad av att ha så fina människor i min omgivning. Och även om dom ibland kan få mig att slita mitt hår, så skulle jag aldrig byta ut dom för allt i världen. :) 

Så jag är lycklig. :) så jäkla lycklig. :) och jag tror att den närmaste tiden kommer bli såååå bra! :D Marcus och jag planerar resor, och får vi till det som vi tänkt så kommer det bli riktigt bra. :) 

Sen tror jag att det kommer bli en bra träningsperiod framöver. :) igår tänkte jag försöka springa en liten tur på löpbandet. Målet var att springa i 15-30 min. Istället sprang jag milen på 60min. :D jag minns inte ens när jag sprang sist, så jag känner mig supernöjd med det! :D självklart ska tiden finslipas, men bara att ha den grunden att stå på efter så lång tid är så kul! :D tack älskade muskelminne/grundfysik för det. ;) 

På kvällen sen så kom Marcus hit, så vi åkte ut och kikade på stan och sen gick vi till verona där vi åt mat. Så jäkla gott! :) efter det var det bara mys. ;) 

Men idag behövde han jobba igen, så han åkte tidigt imorse. :/ men jag har haft det bra ändå. :) till helgen ska jag och Marcus åka hem till Värmland över påsk, så det ska bli mysigt. :) och helgen efter det är jag bjuden på jobbresa till Stockholm. :D så vi får bo på hotell, blir bjudna på fin mat och roliga aktiviteter. Dessutom kommer det bli tid för både shopping och syskonmys med älskade Marielle. :D what's not to love liksom?! :D 

Nu ska jag laga iordning lyxmat. ;) 

Ha en underbar vecka godingar. :P 







Blev även lite magträning. ;) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0