Niferex

Den här dagen blev ju absolut inte som jag hade tänkt mig. :( dagen började bra. Jag skulle bli upplärd i mottagningen, vilket gick jättebra. Men sen tänkte jag testa en ny typ av järntablett som heter niferex.

Och då började helvetet... 

Sakta men säkert så började magen krampa sig mer och mer. Sen började det sprida sig bak mot ryggen. Sen kunde jag inte stå upp. Inte sitta heller för den delen. Efter det blev jag illamående. Jag hade så ont, så jag började svettas. Då bestämde jag mig för att gå hem. Inte för att jag visste hur jag skulle ta mig hem, för jag mådde så dåligt. Men jag visste att jag inte kunde stanna kvar i alla fall. 

Såklart missade jag bussen precis när jag kom ut (fråga mig inte hur jag fick på mig kläderna). Så jag fick saaaakta börja gå hem. Det var två riktigt jobbiga kilometer, men tillslut kom jag hem. Då fick jag bara lägga mig och försöka sova bort smärtan. Inte det lättaste, men jag hade inga andra alternativ direkt. 

Nu känns det ändå lite bättre. Jag vrider mig inte i smärta i alla fall, men problemet är att jag har verkligen INGEN mat hemma. Framförallt ingen som är mild mot magen. :( 

Så nu känner jag mig liten. Och ensam. :( jag har ju ingen som kan hjälpa mig här nere. :( och det märks extra tydligt just idag. Så det suger... 

Just idag skulle jag vilja ha nån här hos mig som kunde krama om mig, och övertyga mig om att allt kommer att bli bättre. 

Men jag överlever. Jag överlever alltid. ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0