TILDA

Här sitter jag. Nyduschad och go. I min kära soffa och kramar om min gigantiska kudde. Sämre kan man ha det. ;) dock blir det ingen träning idag, för kroppen har sagt ifrån. :/ men det tar jag snart igen ska ni se. ;) 

Annars så rullar dagarna på. :) jag trivs som sagt otroligt bra med både jobbet och mina kollegor. :) dessutom älskar jag min lilla lägenhet! :D dock är det några saker jag ska fixa för att den ska bli ännu bättre, men jag har det så jäkla bra nu. :D 

Och som grädde på moset, så kom chefen med glädjande besked igår. :D men det tänker jag berätta mer om vid ett senare tillfälle. ;) 

Nu ska jag äta pannkakor! :) 

Hoppas att ni också har det bra, och att ni tar hand om varandra. :) 

Kram på er finisar. ;)

Här mår jag bra vill jag lova. ;D 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0