Tröttfisen

Det är så fint väder ute! Men jag orkar verkligen inte ta mig ut. :/ jag har sovit dåligt några nätter nu, så jag tänker bara mysa här hemma och hoppas att jag somnar till ordentligt inatt. :) fast det gör jag säkert. :) sen så påstår dom att det ska bli precis lika fint imorgon, så då tänkte jag ta med mig träningskläder och göra mig en tur på galgberget. :) 

Dagarna rullar på annars. :) på torsdag ska jag på utbildning med jobbet, sen tänkte jag komma iväg så fort som möjligt till Varberg där Marcus ska hämta upp mig så vi kan åka hem till Värmland över påsk. :) något jag såklart ser fram emot. :) 

Men idag. Bara för idag, så ska jag ligga här inbäddad mellan två enorma kuddar och bara vara. :) 

Njut av tillvaron fina ni. :) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0