Walking on sunshine ☀️

Vilken underbar påskhelg! Dock började den suuuuperdåligt. Sura människor driver mig verkligen till vansinne. Och jag stötte på några riktigt sura människor i torsdags. Men allt blev bättre bara jag fick se Marcus. :) så tillsammans åkte vi till Karlstad, där Marcus stannade över natten, medan jag istället åkte med min syster till mamma och pappa i Munkfors. :) 

Sen på fredagen åkte jag hem till min andra familj i Forshaga, där jag fick busa med "mosters" lilla älskling. <3 dessutom fick jag mystid med min underbara bästis, vilket alltid är härligt. :) som grädde på moset så bjöd hon på jordgubbar, melon, glass, grädde och bullar. Mums!!! :D när jag kom hem sen så fick jag agera chaufför åt Marielle, för hon skulle ut på fest. Marcus dök också upp lite senare, för han och hand bror var till elmia på bilmässan. :) 

På lördagen var det mat som gällde ska dagen. Mamma och pappa bjöd på så sjukt god påskmat, följt av en riktigt god chokladtårta toppad med nötspäckad kola och grädde. Så vi åt tills byxorna höll på att spricka. :P efter det satt vi i solen en sväng, kollade på hockey och sen fixade pappa grillpremiären. :) underbar dag helt enkelt! ;D

Dagen efter så åkte vi hem till Karlstad igen. Dock skulle Marcus fixa med bilen, så det var ganska drygt åt mig. :P men sen tog vi en långpromenad på ca 1 mil. :) så det hjälpte en hel del. :) dessutom hyrde vi film (hobbit del 2: Smaugs ödemark). Igår åkte vi ner mot Halmstad igen. :) så vid 19 igår på kvällen kom vi äntligen fram. :) 

Idag har jag jobbat, och det har gått superbra. :) vädret är underbart här nere, så hade det inte varit för att jag håller på att tvätta kläder så skulle jag ge mig ut på en låååångpromenad. :) till helgen är det Stockholm med jobbet som gäller. :) det ska bli så kul!!! :D 

Nu ska jag slänga i två nya tvättar. :) ha en bra vecka finisar. ;)

Snygging <3

Gofika :) 


Ännu mer gott ;D



Marielle eller mormor?! :D who knows...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0