After beach

Nu har det banne mig varit fullt upp! :D i måndags tränade jag (ben och axlar), vilket gick ganska bra, trots en sliten kropp. :) sen på tisdagen kom Marcus hit och sov över. :) oftast blir det att vi ses när vi är lediga, men nu fick det bli ett undantag, eftersom för min kära kompis Hanna kommer hit imorgon. Och efter det så börjar han jobba helg igen, så vi måste passa på att ses när vi kan. :) så det var riktigt mysigt! Vi kollade även mer på new york, så det var bra. :) resfeber deluxe nu kan jag säga! :P

Igår blev det middag och bio (guardians of the galaxy - så jäkla bra!!!) med Oscar, hans bror och Emelie direkt efter jobbet, och när filmen var slut så drog jag och Emelie till Tylösand på after beach. :D vi plockade även upp hennes kompis Patricia, så vi tre satt i varsin brassestol och lyssnade på Hoffmaestro. :) så det var en grymt bra kväll! Dock blev det på tok för lite sömn, så idag har jag varit som en zombie. :P 

Men tack vare kaffe och tårta, så gick det bra ändå. ;) sen somnade jag direkt jag steg innanför dörren här hemma, men det räknas ju inte. ;) 

Nu är det dags att städa lite. :) måste ju se okej ut när Hanna kommer hit imorgon. ;) 

Sen kan jag även meddela att jag har fått förlängt vikariat här nere, vilket jag tackat ja till. :D så jag blir kvar här tills åtminstone september nästa år. :) och det känns superbra! :D 

Ha en fortsatt bra vecka fina ni! :)

Innan spelningen

Tårtan som det bjöds på idag. :) kollegan fyller nämligen 50 år imorgon. :) 


Trött, men väldigt lycklig, tjej. :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0