Boobies och gäddhäng

Idag när jag vaknade så totalvägrade jag att gå upp ut sängen. :P Men tack vare noggrann planering och enorm självinsikt, så var det inga bekymmer. ;) så jag kunde med lättnad ligga kvar i två timmar och mysa innan magen började skälla på mig. :P 

Efter en lååååång frukost så tvättade jag lite (mest träningskläder som vanligt, för det är typ alt jag använder nuförtiden). Sen spenderade jag några timmar med att surfa lite och dregla över saker jag vill köpa i USA. :D #jagkommervarasåsjuktpanknärjagkommerhem :D

Sen cyklade jag iväg i världens stormväder och mötte upp Emelie vid nordic wellness, så vi körde ett bröst- och tricepspass. :D så jäkla kul!! Hon är så duktig min träningskompis! :D sen är det så kul när hon pushar mig att köra hårdare. :) 

Fast tråkigt nog är det sista veckan hon är här innan hon åker tillbaka till Örnsköldsvik. :( 

Så till helgen får jag tröstäta/tröstträna
 
Och helgen där efter får jag tröstshoppa. ;) 

Nu ska jag göra mig klar inför den kommande jobbveckan. :) 

Imorgon ska jag ÄNTLIGEN få min ryggbehandling. Ryggen har varit förj-vlig senaste tiden. :( 

Nu svamlar jag. God natt godingar. ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0