Fart och fläkt

Den här veckan blev det inte riktigt som jag hade tänkt det. :P jag hade planerat in en massa träning, men det blev inte så mycket tillslut ändå. :/ 

Dock hann jag med en massa andra roliga saker istället. :) i onsdags så hade jag en riktig skitdag, så istället för att träna, så körde jag en lugn hemmakväll. :) på torsdagen träffade jag min supergoa vän Sandra, för hennes familj var på besök nere i Halmstad. :) så vi gjorde en lite tur på stan (där jag råkade köpa en ny stickad tröja. Ooooops! ;P), och sen blev jag med till campingen och hälsade på övriga familjen. :) så mysigt så!

Dagen efter så råkade jag, Emelie (som jobbar i receptionen istället för Yvonne) och Bodil ta en spontantrip till Ullared. ;D och även där hittade jag ett par nya plagg. :P det blev bl.a. En pälsväst (fejk såklart!), en oversized T-shirt, en cardigan och en ny sport-bh. :) Emelie hittade också en superfin jacka, så det var kul! :D sen på kvällen köpte jag och Emelie med oss kinamat och drog hem till henne och kollade på film. :) 

Så det var verkligen en jättrolig kväll. :) 

Igår tog jag tåget upp till Göteborg, där min faster mötte upp mig. :) så efter en mysig fika drog vi iväg till Liseberg där vi spenderade resten av dagen. :) dock åkte vi bara tre saker: jukebox, kållerado och radiobilarna, för min faster är rädd för både fart och höga höjder. :P ändå var det hennes idé att åka dit. ;D fast jag var nöjd ändå! Anledningen till att jag åkte dit var ju trots allt för att umgås med Annelie, vilket jag fick göra. :) 

På kvällen bjöd Annelie på tacos, och ganska snart efter så låg vi båda och sov. :) idag väcktes jag vid nio, och då stod frukosten uppdukad på bordet. :) snacka om att bli bortskämd! :D 

Imorgon vankas det jobb igen! :) 

Hoppas att ni har haft en mysig helg. :) 

Min GIGANTISKA portion mat. :P 










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0