Hannapanna

Heeelg! :) 

Igår slutade jag tidigt, så jag kunde möta upp Hanna vid tågstationen. :) när vi äntligen lyckades hitta varandra så drog vi iväg och handlade lite. :) bl.a. Köpte vi varsin sallad till lunch. :) därefter drog vi ut till Tylösand där vi solade och badade. :) vi passade även på att ta en cider i solen innan vi åkte hem till mig igen. :)

Dock stannade vi inte kvar länge, för vi bestämde oss för att dra ut och käka middag. :) så vi satte oss vid en fullsatt uteservering, men tack och lov så var maten riktigt bra. :) 

Idag sov vi läääänge, sen åt vi mysfrukost. :) efter en stund i soffan drog vi ut på långpromenad, där vi bl.a. gick till mitt jobb och hälsade på. :) sen skulle vi till Systembolaget och ladda upp inför kvällen, men dom hade redan stängt! :P så vi får börja kvällen med dricka, och sen ta igen det när vi kommer ut. ;) 

Vi ses i dimman folket! ;D 










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0