Kuriren

Nu har jag fått alla saker jag ska ha med till kollegans pojk som nyligen flyttade till new york! :D enligt mina beräkningar så är det ca 11kg som ska med, men det lär inte vara några bekymmer. :) jag tänkte ju ändå handla det mesta där. ;D 

Annars så börjar allt falla på plats. :) jag håller på att tvätta nu, så allt är rent innan vi åker. :) detr ju riktig sommarvärme i new york nu, så det gäller att ha med sig luftiga kläder. :) helt sjukt att det bara är två dagar kvar nu. :P 

Idag läxade jag till dig med lite smörrebröd till lunchen. :) så sjukt gott, OCH nyttigt. :D beroende på vad man väljer såklart. ;) 

Nu ska jag fortsätta packa lite. :) ha en underbar kväll godingar. ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0