Mercedes-benz fashion week

Idag har jag haft en ordentlig tjockisdag. :D samt kollat upp småsaker inför resan. Och då insåg jag att det är Labour day när vi kommer dit, så det är rea lite här och var, dessutom så är Mercedes-benz fashion week den 4-11 september, så vi kan se både torsdag och fredag. :D sååå kul! :D jackpot på den liksom! Marcus var dock inte lika exalterad. ;) fast det får han stå ut med. ;) 

Nu är det banne mig slutspurt! :D och det börjar sjunka in att vi faktiskt ska iväg. :D iiiiihhh, vad spännande!! :P 

Nu ska jag laga mat och sen skutta in i duschen. ;) 

Ha en mysig kväll underbara ni. <3 

Påtaglig sarkasm från min kära sambos sida. ;P 



Tjockisjeanette



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0