Pirrigt!

Oj oj oj! Nu är det bara två arbetsdagar kvar, sen j-vlar smäller det! :P och jag har resfeber utan dess like. :D det är som en skräckblandad förtjusning som får mig att fnissa okontrollerat samtidigt som jag får ont i magen. :O fast det blir nog bra. ;) 

I måndags var jag åter igen på ryggbehandling. :) tydligen ser det mycket bättre ut nu, så hon kunde knäcka lite i bröstryggen på mig. Vilket var superbra! :) sen fick jag strömbehandling som vanligt. ;) efter det somnade jag i soffan. :) and it was goooood! ;D

Igår tränade jag efter jobbet. :) det blev ett halvdant bröst/tricepspass. Fast det känns ändå idag. ;) sen handlade jag en massa god mat och myste här hemma med en skål gröt och en god smörgås. Ja, ni läste rätt. Jag åt gröt. Igen! Och den var supergod! Och jag åt den idag igen! :D med glädje. :D för jag har hittat en gröt som funkar för mig. :) 

Först kokar jag havregrynsgröt som vanligt. Därefter knäcker jag i ett ägg och blandar runt så gröten blir fluffig. :) sen toppar jag med lite honung och frysta hallon. Oh lord vad bra det blir! :D för att vara gröt vill säga. ;) till det hade jag en grov surdegssmörgås toppad med skinka, brieost och lite päronmarmelad. Muuuuums! :D 

Annars så har jag haft fullt upp på jobbet, så jag känner mig rejält sliten. Dels för det, och dels för att jag är nervös inför resan. :P tankarna är liksom på annat håll. :/ men nu är det slutspurt! ;) efter jobbet idag blev det ett bodyattackpass med Katarina från jobbet. :) så det var riktigt skoj! :D 

Imorgon ska jag tvätta kläder efter jobbet. Och på fredag är vi bjudna på mat av ett företag. Så det blir trerätters på Fridolfs, så det får man inte missa!  ;)

Återkommer när jag har tid. ;)

Wish me luck. ;)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0