Underbara fru Madsen

Ännu en dag utan träning, men jag kan ärligt säga att det var värt det! :D 

Dagen började ganska segt. Jag var lite "sen" idag innan jag kom iväg hemifrån. För att vara mig då, för jag var ändå 10 min tidig, men ändå! Aldrig kul att känna sig stressad på morgonen. Sen var min vapendragare i tappen (dvs Emelie) hemma idag, för hon mådde inte så bra. Så det var väldigt trist! Men på något vänster så lyckades vi lösa situationen så det flöt på någorlunda bra ändå. :) 

Efter jobbet skyndade jag mig iväg till en blomsterhandel för att köpa en liten blombukett till min kära fd kollega AC. Hon gick nämligen i pension för några veckor sen, och idag hade hon bjudit hem mig på mat. :) och man kommer inte tomhänt när nån är så snäll. :) så efter ett otroligt bra bemötande hos personalen på blomsterhandeln på Fredsgatan här i Halmstad, så begav jag mig till AC. :) 

Det var så kul att se henne igen och få sitta och prata lite. :) dessutom fick jag så otroligt god mat! :D hon är en mästare i köket den damen. :D

Först fick jag en röra med kräftstjärtar serverat på smördeg, sen fick jag en dessert bestående av björnbär, creme fraich och råsocker. Så enkelt, men sjukt gott! 10 min på 225 grader så var det färdigt sen. :) mumma! :)

Så nu är jag både mätt och nöjd. :) och mina Leptinreceptorer är återaktiverade. ;D win-win liksom! ;P fast det hade varit väldigt skönt att få träna lite idag också. :P men det får bli imorgon istället. ;) 

Puss på er! ;) 

Gudomligt gott! <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0