Fotobomb

Igår hade vi luciafirande på jobbet. Och traditionsenligt så var det vi nyanställda som stod för underhållningen. 😜 tyvärr blev en sjuk, så vi var bara fem stycken. Men vi gjorde så gott vi kunde, och dom flesta verkade nöjda i alla fall. ☺️ Chefen fick vara lucia, Oskar var tärna, Therese (nya kemisten) var stjärngosse, hennes lilla bebis var tomte, sen var jag och Annika julmöss. 😄🐭 så vi klippte ut öron, gjorde svansar och sydde fast öronen på en tomteluva. Tydligen tyckte kollegorna att vi var fina i alla fall, för det var många som ville ta kort på oss. 😜 men det var ganska så besvärligt att få på öronen, men min goa Annika hjälpte oss. 💗 fast det var ganska så dråpligt när jag och Annika skulle prova dom färdiga mössorna. Eftersom allt var hemligt så smög vi in på personaltoaletten tillsammans ch provade dem. Och fnissade. Såklart. 😜 och när vi stod där inne så sa Annika:"hur får du dina att stå sådär? Mina bara ramlar ner. Det måste vara för att dina är mer symmetriska än mina". 

Då bröt vi båda ihop av skratt. 

Tänk om någon hade gått förbi toaletten just i det läget! Vad hade dom trott att vi gjorde liksom?! 😂 så det var riktigt roligt. 😄 

Efter jobbet så bröt jag mot min regel att aldrig träna om jag sovit dåligt. Men jag kunde inte låta bli!! 😍 gymmet fullkomligt skrek efter mig. 😜 så jag körde rygg och biceps. ☺️ Sen blev det en myskväll hemma. Skräll liksom! 😜 

Idag började jag dagen med att gå nästan en mil i det underbara vädret. ☺️💕 och det var helt fantastiskt! Sen kollade jag lite på tv innan det var dags för pass nummer två. 💗 egentligen hade jag planerat att dra ut och hitta på en massa dumheter. Jag åker ju hem på onsdag så jag tänkte passa på. 😜 men eftersom alla mina vapendragare är bortresta så fick det bli dubbelpass istället. 😃 efteråt köpte jag med mig pizza hem och nu ligger jag i matkoma och bara njuter. ☺️ 

Nu tänkte jag bjuda på en liten fotobomb. ✌️ Enjoy! 😄💃 
P.S filmen var skitbra!!! Och sällskapet var som väntat underbart. ☺️💗















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0