Frisset

Julledighet!!! 😍

HĂ€r sitter jag hemma hos mamma och pappa i deras soffa och myser. â˜ș Tisdagen bjöds det pĂ„ jullunch och sen körde jag en timmes kondition pĂ„ crosstrainern. PĂ„ onsdagen kastade jag ihop en hög klĂ€der och skuttade ivĂ€g till tĂ„get, utan den minsta aning om vad jag hade med mig. 😜 vĂ€l hemma sĂ„ hade jag och mamma en myskvĂ€ll.â˜ș 

IgĂ„r drog jag ivĂ€g till gymmet och trĂ€nade, och sen tog jag bilen till Forshaga dĂ€r jag sov över hos mina snuttisar, Emelie, Henke och Saga. Och det var sĂ„ jĂ€kla mysigt!! 😍 

Sen idag frog jag ivĂ€g till Karlstad dĂ€r jag shoppade julklappar och dessutom fixade barret hos bĂ€sta Karin pĂ„ Soda. Det blev bĂ„de fĂ€rgning och klippning, sĂ„ jag Ă€r supernöjd! đŸ˜â€ïž 

NĂ€r jag shoppat fĂ€rdigt (har bara ett par julklappar kvar nu), sĂ„ Ă„kte jag Ă„terigen hem till Emelie och Henke dĂ€r dom bjöd pĂ„ tacos och mys. ❀ Dessutom var Linnea och Micke dĂ€r med sin lilla goding Noomi.  SĂ„ det var riktigt skoj att fĂ„ trĂ€ffa dom. ✌ Fast efter ett tag sĂ„ ringde mamma och pappa och sa att dom saknade mig, sĂ„ jag fick bege mig hemöver igen. 😃 sĂ„ hĂ€r stannar jag resten av kvĂ€llen och njuter av rĂ€kpajen dom lagat. Är jag liiite bortskĂ€md eller Ă€r jag? 😜 

Hoppas allt Ă€r bra med er godingar och att ni njuter av den hĂ€r tiden. â˜ș❀ 

Puss pÄ er!










Kommentarer
Postat av: Malin

Ses pĂ„ tisdag!! ❀

2014-12-20 @ 21:56:35

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0