Fröken DIY

Nu har mer än halva veckan gått! 😍 och jag tycker att det är så roligt!! 😃 jag har verkligen en superbra vecka nu, och jag inbillar mig att jag börjar bli frisk. 😄✌️ Så snaaaaart kan jag träna igen. 😍 gissa om jag har längtat?! 😄 men imorgon blir det bio med fina Sudden, så det får bli minst en vilodag till. 💕 för det är faktiskt bättre att ta en dag extra än att bli sjuk igen. Plus att vi ska på Mockingjay, så det ska bli superkul! 

Annars så har jag det fint. ☺️ Jag är så lycklig över att jag har så underbara kollegor och en toppenchef som är minst lika underbar också. 💗 det är verkligen få förunnat. ☺️ 

Det enda som varit negativt den här veckan är stormen idag när jag skulle cykla till jobbet. 😳 vid ett ställe kom det en vind från sidan så det flyttade både mig och cykeln en halvmeter till vänster. 😂 det var nästan lite onödigt spännande. 😜 

För övrigt så är det bara två dagar kvar till luciatåget på jobbet. Men vi har en ganska bra plan, så det känns ganska lugnt ändå. 🎈🙈 jag måste öva på lite texter bara. 😁 och idag är det en vecka kvar tills jag är hemma i Värmland igen. 😍

Ha en toppenkväll godingar 💕 

Detta var också en mindre rolig del av veckan... Det är ketchup, och inte blod för den som trodde det. 🙈

When it rains, search for the rainbow. When it's dark, look for the stars. And never forget to smile. There's beauty in everything. 



Kommentarer
Postat av: Malin Falk Haffling

Den filmen är riktigt bra 😃 Jaaaa snart Värmland för mig också och fira jul med familjen! Marielle kommer hem med en liten sak från mig också 😉 Puss o kram min underbara tjej ❤

Svar: Ja jag är supertaggad! 😍 När kommer du hem Malin?! 😃 hade varit så kul att få se dig 💗💗💗 men det hade du ju inte behövt göra! 🙈 du är ju för gullig. ☺️ puss och kram på dig underbara du 💕
Jeanette

2014-12-10 @ 21:11:09
Postat av: Anonym

Jag åker "hem" till Råda söndag 21 på kvällen eller tidigt på måndag 22. När kommer du? Hur länge blir du kvar??

Svar: Jag åker hem den 17/12 och stannar tills den 28 är det tänkt. ☺️💕
Jeanette

2014-12-11 @ 21:58:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0