Grupperingar och julfest

Helgen är här, och jag började min med att sova 11 timmar, och vaknade inte förrän lunch. Vid klockan 14 satte jag mig och åt frukost. Så med andra ord så fick jag en fantastisk start på den här helgen. 😜✌️ Eftersom jag fortfarande är sjuk, så var det antagligen mer välbehövlig än vad man kan tro. Och jag har knappt lyft ett finger på hela dagen. ✌️ Jag vägrade nämligen att missa jobbet förra veckan, med tanke på att jag påbörjade min upplärning, men det innebär också att den här helgen så är det bara vila som gäller. Tyvärr. But it was worth it! 

Helst hade jag velat träna, för det rent av kliar i kroppen nu att få gå iväg och köra ett pass. Men samtidigt så vet jag att jag inte får. 😣 såååå... Massa serier, film och vätska är det som gäller nu. 👍

Upplärningen har förövrigt gått bra. ☺️ Känns superkul att få en introduktion till labbet. Så jag har kört blodgrupperingsmaskinen, grupperat manuellt och kikat på antikroppsidentifiering. Sjukt roligt alltså!! 😃 och sen har det varit fullt upp varje dag när jag slutat. 😜 fast jag har äntligen hittar ett par gardiner som jag gillar, och julpyntat så jag känner mig nöjd. Det blev inget superextravagant, men jag tycker det blev bra i alla fall. 😍 problemet var bara när jag tejpat fast julstjärnan i fönstret (ja, jag tejpade fast den. Frågor på det?), så drog jag upp persiennerna för första gången på länge. Vilket jag glömde bort oförskämt snabbt. Så här dansade jag runt här hemma. Enbart iförd bh och trosor och var jättenöjd med mitt liv. Tills jag insåg att alla kunde se mig. 😱🙈 snacka om pinsamt! 😳 frågan nu är bara hir många av mina kära grannar som bevittnat detta. 😂 oh well, sånt får man bjuda på ibland. 😉

Igår efter jobbet så hade vi julfest hemma hos min chef. Och shajt vilket hus hon har. 😱 Eller snarare hade. Hon har köpt en lägenhet nu istället, för hon är borta så mycket, men både huset och inredningen var helt i min smak. 😍 fast jag är säker på att hon kommer få det lika snyggt i lägenheten, för hon verkar ha känsla får sånt där. ☺️ Men det var riktigt skoj att få se det innan hon flyttade i alla fall, för jag har hört mycket om det där huset. ☺️

Julfesten blev i alla fall jättelyckad, och maten var så god! Vi körde knytkalas, så det var riktigt mysigt. 😃 jag hade med mig en stor julskinka, så nu har jag massor av rester kvar. Vilket innebär att jag kommer att leva på skinka framöver. 😄👍 men det gör absolut inget, för den var riktigt god. ☺️ Efter den suveräna maten körde vi julklappsspel, och av en ren händelse så slumpade det sig så bra så ALLA fick två paket var. 😃 vilket gjorde rättviseministern i mig väldigt nöjd. 😜 jag vann i alla fall en lavendeltvål och en tesil med tillhörande te. 😍 så det provade jag såklart idag, och det var underbart gott! 😃 

Nu tänker jag fortsätta spendera min ensamhet med att kolla på snygga karlar på Tvn. 😜 känner någon ett starkt behov av att komma och pyssla om mig, så är det bara att ni hör av er. 👍 Men ta gärna med er nåt gott att äta. 😜 

Ha en tokmysig helg fina ni! 💕😘


Antikroppsidentifiering


Kvällsmat! 😍

Oh hell yes! 


I love my life ☺️💕

Öjöj... Riktigt jäkla öjöj på den 😍❤️😘




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0