Sista kvällstappning

Då var sista kvällstappningen gjord för detta året. ☺️ Fast jag kommer ändå att vara i komponent den 29/12, så jag kommer vara med lite halvt i alla fall 😜 men dagen har gått superbra, och jag ska strax hoppa in i duschen innan det är dags för sängen. ☺️✌️ 

Imorgon är det BAS-test som gäller, sen är det raka vägen till gymmet och efter det ska jag hem och packa. För på onsdag tar jag tåget hem till älskade lilla Värmland. 😍🎈 och blir hemma i nästan två (!!) veckor! 😃 så vill ni ses, hör av er! 😄 

För övrigt så har jag sett färdigt på alla "Game of Thrones"-avsnitt nu. Vad fasen ska jag göra med mina söndag nu?! 😳😝 

Puss på er finisar! 😘

Julstämning på jobbet 

Hahaha!

Mer Game of thrones humor. 😄




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0