Speedsemester

Fasen vad fort tiden går! 😳 jag älskar som sagt den här tiden på året, och jag vet att jag varje år känner mig både lycklig, men även lite sorgsen varje jul. Att jag blir lite sorgsen är för att när julaftonen lider mot sitt slut så är det ett helt år tills man får mysa sådär extra mycket igen. 😕 nog för att större delen av året är myspysigt på sitt egna lilla sätt, men julen är alltid lite extra härlig. 😍 och nu är den där supermysiga dagen snart här igen! 😃 Även om det blir lite annorlunda iår för min del, så tror jag att det kommer bli helt underbart ändå. ☺️💗 jag har ju den otroliga förmånen att jag får fira med (nästan) alla jag älskar här i världen. ☺️💗 något som är få förunnat. 

Annars så har helgen varit väldigt bra. ☺️ På lördagen städade vi här hemma och fixade inför julen, och på kvällen var jag hemma hos min supergoa Sandra och myste. Hon bjöd på jättegod plockmat, och sen skrattade vi och höll på hela kvällen. 😄💗 en riktigt tjejkväll helt enkelt. 💃

Igår drog jag iväg på träning (rygg, biceps och mage) och sen handlade jag mat för fullt. Tanken var att jag skulle bjuda på tapas här hemma, men det blev lite kort om tid för oss alla. Själv skulle jag till en kompis i Torsby på filmkväll, så vi skippade tapasidén. Istället så får jag bjuda familjen på mat imorgon när vi alla kan slappna av och ta det lugnt. ☺️✌️ 

Filmkvällen var i alla fall väldigt rolig, och jag tror jag skrattade konstant hela kvällen, så det var väldigt lyckat tyckte jag. ☺️ Fast bilresan hem var allt annat än roande. 😳 det var halt som satan och massa snö. Men på något jäkla vänster lyckades jag ta mig hem. 😜✌️ Fast då är jag en extremt bra bilförare också. 😂🐥🙈 eller inte... ✌️

Idag var planen att jag skulle träna och sen dra till stan och handla dom sista julklapparna. Men jag vaknade på tok för sent, så jag fick skippa träningen. Fast det positiva är att nu är i stort sett allt klart för min del. Bara några saker som ska slås in, och det är en bagatell. ☺️ Dessutom råkade jag få med mig några paket hem till mig också från... Eh... tomten! *harkel* 😂🙈 så det var väldigt skoj! Jag "fick" en vit stickad t
cardigan från lager 157 samt träningsbyxor från Nike. 😃 tomten vet verkligen vad jag gillar. 😏 

Hoppas ni alla har det bra i alla fall. ☺️💕 

Jag älskar plockmat! 😍

Är det konstigt att jag älskar vintern?! 😍❤️






Den här var såååå bra! 😂🙈✌️ 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0