Tomten är far till alla barnen

Hej finisar! 

Helgen var verkligen toppenbra! 😍 först en myskväll hemma med pappa med pizza och film, sen på lördagen stack jag iväg till Forshaga till min älskade bästis. 😍❤️❤️❤️ 

Som jag har saknat henne! ☺️💕 

Så bara att jag fick se henne gjorde hela min dag, för den människan är verkligen den finaste personen som finns. ☺️💕 jag är så lyckligt lottad som får ha henne i mitt liv. 💗 

Efter en massa kramar så började vi med maten. Sen kom dom andra. 😃 totalt var vi tio stycken (jag, Emelie, Henke, Teddy, Fanny, Ante, David, Joel, Emma och lilla Saga). Så vi hade lite knytkalas, varpå vi började med glögg, choklad och pepparkakor. 😃 sen åt vi mat och myste. ☺️ Efteråt bjöd Emelie på apelsinris och annat gott. Sen såg vi den traditionella filmen "Tomten är far till alla barnen". 😜 det var en helt suverän kväll helt enkelt! ☺️ Fast vad kunde man förvänta sig med ett sånt underbart gäng människor?! 😍 

Tyvärr var jag tvungen att åka hem sen på kvällen, för jag hade mer än gärna stannat där i minst en vecka till. 💗💗💗 fast jag fick umgås lite mer med mamma och pappa, vilket också är underbart. ☺️ Söndagen var lugn, och spenderades mest på ett tåg. 😜 

Igår var det kvällstappning, och idag började jag inne på lab. 😃👍💕 så jäkla skoj!! Men det är mycket att lära sig 😳 fast det löser sig nog tillslut. 😄 annars så har jag köpt två presenter till fredagens ståhej, samt hämtat ut ett paket och börjat julpynta lite. 😊 jag har inte fått det exakt som jag vill än, men snart så. 😜 

Nu ska jag fortsätta se på tv och bara varva ner. 😄 förhoppningsvis så blir jag frisk snart också, så jag får träna, innan jag blir helt tokig! 😁 

Puss på er godingar 💗💗💗







Hängde upp två olika gardiner för att jämföra lite. Men det får nog bli dom till höger. ☺️👍 


Den utan tvekan vackraste person jag vet. 💗 du är som en syster för mig. 💗 Forever and always 😘



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0