1,5 timme till frihet

Just nu ekar en enda mening i mitt huvud:

Snart är det helg...

Inte för att jag ska göra nåt överdrivet spännande den här helgen (det blir nästa helg istället :P), men det är just det som är tjusningen. Även om jag är sååå tacksam för alla chanser jag fått den här tiden, och att det i slutändan ändå var mitt beslut vart jag ville jobba, så blir det ändå en inre stress som ligger och gnager inombords i en sån situation. 

Det går alltid att vrida och vända på vartenda argument till den grad att man nästan blir tokig. Varpå beslutsångesten sätter in. :P nu är jag ändå väldigt nöjd med mitt val, och jag ser ljust på framtiden. :) men när stressen släpper så känns det verkligen hur mycket hjärnan fått kämpa. :P så sen jag tog mitt beslut så har kroppen bara sagt ifrån. För hjärnan orkar inte mer. Så en lugn helg är precis det jag vill ha och behöver. :) 

Så vila, mys och trevligheter får vara ledorden den här helgen. :) för nästa vecka drar allt igång igen. ;) på tal om nästa vecka så ska förresten Marcus iväg och kolla på en hyresrätt åt mig i Halmstad. :D den verkar sååå fin, och den ligger perfekt till sett till mina behov, så jag håller varenda finger/tår/lem jag kan för att jag får den. ;D Så förhoppningsvis kan Marcus representera mig väl, så jag får en lite fördel gentemot dom andra. ;) jag får försöka övertala honom att åka dit naken, för då kan jag nästan garantera att lägenheten blir min! ;D 

Nej nu ska jag fortsätta pyssla här på jobbet (har varit en väldigt lugn dag idag kan jag säga). Bara 1,5 timme kvar nu innan jag stänger lab och går hem. :)

Ha en underbar helg nu alla! <3 

Kanske ska se en film i helgen? ;D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0