Blodgivaren

Idag har jag gjort två bra gärningar. :) jag började dagen med en riktig mysmorgon, och sen drog jag på mig promenadskorna och gick till claratappen. :) där gav jag blod för andra gången. Det gick superbra, mycket tack vare mannen som låg bredvid mig. :) jag började småprata lite med honom, och han var så trevlig, vilket gjorde hela upplevelsen mycket lättare. :) så nu är jag laddad inför nästa gång. :) 

Men inte nog med att jag gav blod. ;) Jag valde även att donera alla mina poäng till djurskyddet i Karlstad. :) jag tycker att dom gör ett jättebra jobb, och jag hjälper mer än gärna till med det jag kan. :) så det var mina goda gärningar idag! 

Efteråt gick jag hem och började söka en massa jobb. :) jag hoppas mina goda gärningar gör att jag har lite extra karmapoäng på kontot så jag kan få ett ordentligt jobb (istället för att bara vara timvikarie) ASAP. :P 

På tal om jobb så blev jag inbokad både imorgon och på fredag. Jag som hade tänkt överraska Marcus genom att baka. :( men men! Det är en inkomst i alla fall! :D och alla pengar jag kan spara undan kommer förhoppningsvis gå till en supermysig semester till hösten med min älskling. :) så det är verkligen något att se fram emot. :) 

Så nu har jag preparerat matlådor, och så får vi bara hålla tummarna att jag orkar somna tidigt idag. :) 

Ha en mysig kväll godingar! :) 

Stolt livräddare. ;) varje droppe räknas tänk på det! :D 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0