Hotell 11

Just nu ligger jag och myser på hotell 11 i Göteborg tillsammans med Marcus. Varför? Jo för jag ska på anställningsintervju imorgon både på Sahlgrenska och i Trollhättan, plus att Marcus ska jobba imorgon, så då kom mamma på den bra idén att vi skulle åka ner tidigare och bo på hotell. Så nu ligger vi på ett otroligt fint rum och bara myser. Innan vi kom hit åt vi 3-rätters på Jensens böfhouse, så nu kan jag verkligen inte klaga. ;) 

Annars då? 

I torsdags träffade jag min älskade bästis Emelie och saga och umgicks en stund. :) sen på fredag tog jag tåget ner till Halmstad där jag var på två intervjuer. :) så det var skoj! Och personalen och sjukhuset verkade superbra, så där skulle jag verkligen inte ha nåt emot att hamna. ;) sen tog jag tåget till Varberg där Marcus hämtade upp mig så tog vi en snabb sväng till Ullared. :) 

Dock handlade vi inte så mycket, för vi kom dit ganska sent. :P igår hade vi bara en mysdag, bortsett från att vi båda tränade. :) sen idag fixade vi lite saker, och begav oss sedan hit till Gbg. :)

Det är så roligt att jag fått sån respons på mina jobbansökningar förresten. Så det känns väldigt positivt inför framtiden. ;) 

Nu ska jag fortsätta gosa med min älskling! ;) 

Ha det så bra godingar. ;) 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0