Nya BodyPumpen

Hej alla glada! :D 

Trött tjej här som rapporterar. ;) sov ganska dåligt inatt, så det tog flera timmar innan jag "kom igång" imorse. :/ eller jag kan nog inte säga att jag kommit igång överhuvudtaget idag. Ändå har jag haft en bra dag. :) tack vare mammas vän Marianne så fick jag alla papper jag behövde för att skicka in min ansökan om legitimation från socialstyrelsen, vilket känns jättebra. :D plus att hon hade med sig en liten present till mig, för att jag fått ut min examen. Hon är så underbar den där Marianne. :) 

Efter mycket om och men tog jag mig in till stan där jag skrev in mig hos arbetsförmedlingen (första gången så det var lite speciellt!), och sen var tanken att jag skulle posta mitt brev med min ansökan. Tyvärr var jag ca två min för sen, för brevbäraren hann tömma lådan innan jag hann dit. :( fast stönig som jag kan vara ibland (säg för Guds skull inte till Marcus att jag sagt så!), så körde jag en powerwalk till Konsum som ligger bortanför mig, för jag hade för mig att lådan tömdes senare där. Och tro fasen att jag hade rätt! :D så brevet kom med (hoppas jag i alla fall), så nu är det bara att vänta på legitimationen. ;P så nu hoppas jag verkligen att "rätt" jobb kommer ut, så jag kan söka det och förhoppningsvis få det. ;) min handläggare trodde inte det skulle bli några svårigheter för mig att få ett jobb i alla fall, så vi får hoppas att hon har rätt. ;) 

När jag sen väl kom hem, fick jag blommor från ett blombud (dom var från min farmor och faster), bytte om, drack en powersmoothie och sen kom fina Hanna och hämtade upp mig. :) tillsammans drog vi till sats där vi körde bodypump. För Hanna var det första gången någonsin, och jag har inte kört det på länge, men kul hade vi! :D och det kommer definitivt kännas imorgon. ;D variation i träningen är A och O för att få resultat, plus att det gör det hela så mycket roligare. :) så några såna pass kommer det nog få bli framöver. :) 

Fast imorgon blir det vilodag för min del, för jag ska lämna blod på eftermiddagen. :) 

Nu är det snart läggdags! :) Ha en mysig kväll godingar. <3

Min present från Marianne <3

Blommorna jag fick :) 


Trött mrn väldigt glad tjej. :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0