Skakis

Vilken helg! :D 

Min trötta själ behövde denna helgen. :) i fredags var jag helt jäkla död, så jag och Marcus myste mest bara hela kvällen. :) sen på lördagen fikade jag med min fina vän Line, och sen kom mamma och pappa och hälsade på. :D dom hade köpt med sig fikabröd så vi satt här och myste och hade det trevligt. Men dom hade även köpt med presenter till mig för att visa vad stolta dom är över mig. Så jäkla gulligt! :) jag fick en nalle, en chokladask och blommor. <3 jag blev så glad så ni vet inte! Jag är så tacksam att jag har den familjen jag har, och jag skulle inte byta för allt i världen. :) 

Sen på kvällen skulle då jag och Marcus ut och äta för att fira, men jag var åter igen så trött, så istället köpte vi mat från subway och myste resten av kvällen. :) så dejtkvällen får bli till helgen istället. ;! 

Igår städade jag lägenheten, tvättade, bar undan lådor osv så det var fullt upp. :) men jag fick mycket gjort, så det känns ju alltid bra. Sen åkte inte Marcus förrän imorse, så vi hade en extrakväll tillsammans, vilket alltid är uppskattat. :) 

Idag träffade jag Emelie så vi gick in till stan och tog en fika, sen kollade vi på examensklänningar. :) jag har en bild av vad jag vill ha, så det var skoj! :) sen köpte jag med mat och senare drog jag iväg på bodyattack. Det är verkligen det roligaste passet jag vet och instruktören är superbra! :) nog för att jag inte orkar lika mycket som jag gjorde förut, men jag kämpade på ändå! :D 

Nu har jag ätit mat och bara myser i soffan. :) imorgon är det fullt ös igen. ;) 

Ha en underbar vecka godingar! :D 

Yakiniku från sushi yama. Supergott!

Presenterna från mamma och pappa <3

Kärlek <3

Trött tjej som intagit soffläge. ;) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0