Stressig vecka

Den här veckan har varit... Intressant är väl kanske rätt ord? :P 

Jag har jobbat varje dag, och det har väl gått ganska bra, trots att jag sovit dåligt några dagar. Min första tanke på morgonen har varit "ååååh nej. Fy f*n NEJ! Jagvillintejagvillintejagvillinte... Låt mig dö!" Men när plikten kallar är det bara att kliva upp. :) 

Efter jobbet i måndags så skippade jag tyvärr bodyattacken, vilket känns surt. Men jag orkade verkligen inte! :/ igår körde jag och Hanna bodypump och det gick ganska bra! :D riktigt roligt pass i alla fall. :) och innan dess var jag till arbetsförmedlingen och försökte få bistånd för att åka till en anställningsintervju i Halmstad på fredag. :) men tyvärr var jag för välutbildad... WTF liksom?! :O så sjukt... 

Men jag ska åka iväg ändå, och det känns riktigt roligt! :D jag har även hört från några andra jobb, så det känns ju onekligen positivt! :D plus att jag nu är LEGITIMERAD BIOMEDICINSK ANALYTIKER!!! :D så nu kommer jag få en rejäl lönehöjning, vilket alltid är välkomnat. ;) 

Idag efter jobbet drog jag och Hanna till sats där hon körde kondition och styrka och jag körde 10 min Pw och en timme crosstrainer. Jag förbrände i alla fall nästan 850kcal, trots en väldigt seg början, så jag blev nöjd ändå. :) 

Nu ska jag snart sova! :) hoppas allt är bra med er godingar. :) 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0