Superduperdag

Åååh vilken bra dag det har varit!! :D gårdagen var lite sämre, för då krånglade en massa saker för mig. Men det löste sig ändå. Tack gode Gud för hjälpsamma människor säger jag bara! ;) 

Men idag så vaknade jag upp bredvid min älskling, åt en lååång frukost, tog mig iväg på träningen (snabbt men hårt benpass på sats. Muskelminne is dah shit säger jag bara!) sen traskade jag hem, åt mat som min goding lagat, duschade, gjorde mig iordning, sen drog vi ut till tempel där vi åt sjukt god mat (jag åt oxfilé). Sååååå gott!!! Efter det blev det godis vid hemmakväll följt av bio på sf. Vi såg "Frost", och den var så mysig!! Både jag och Marcus tyckte att den var superbra. :) 

Nu ska vi bara snosa i soffan innan det är läggdags. ;) ha en grymt bra helg godingar. <3 

Återkommer med fler glada nyheter framöver. ;) 

Nej jag är inte gravid. ;) 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0