Tacksam

Klockan är mycket och jag ska lägga mig vilken sekund som helst. Men efter att ha kollat lite på internet osv så fick jag bara en känsla av hur tacksam jag är. Jag är så tacksam för att jag är den personen jag är. Jag är tacksam för alla underbara människor i min omgivning. Och jag är så genuint tacksam för det livet som jag har. 

Jag skulle inte byta bort det för allt i världen. 

Och varför skulle jag? Jag har allt jag behöver, och jag är så otroligt lycklig lottad med så mycket. Jag har ett fint hem (hyresrätt dock), jag har en helt fantastisk pojkvän, som jag älskar mer än ord kan beskriva. Och som älskar mig precis lika mycket tillbaka. :) vi har haft våra svåra stunder, men det har bara gjort oss starkare. Idag har vi det bättre än någonsin och jag kan verkligen inte tänka mig ett liv utan honom. :) dessutom har jag en fantastisk familj, som alltid finns där för mig. Jag är så stolt över både mina föräldrar och min älskade syster, för dom är alla underbara individer. Jag har även världens finaste vänner, som alla skänker mig glädje och lycka. 

Som om det inte vore nog så har jag, tack vare en jäkla massa slit, fått flera olika stipendier som tagit mig till olika delar av världen. Jag har även fått en superhäftig examen på avancerad nivå, något ingen någonsin kan ta ifrån mig. :) 

Så sammanfattningsvis så kan man säga att jag har ett riktigt bra liv, och det enda som fattas är ett bra jobb. :) men det kommer. ;) nu när jag har min examen så finns det inget som kan stoppa mig. :D det här kommer att bli mitt år, och jag tror framtiden kommer te sig väldigt ljus för lilla fröken Ljunggren. ;P

Nu är det sovdags. :) 

Avslutningsvis så vill jag bara säga: Tänk bara på att uppskatta allt Ni har. Materiella ting är i slutet på dagen bara saker, och det enda som räknas är vem Du är och vilka människor Du har i din omgivning. Pengar kan inte köpa lycka, kärlek eller lojalitet. Dom sakerna kan bara förtjänas genom att vara en bra människa. 

Jag vet att jag lagt upp den här bilden förut, men jag tycker att den är värd att lägga upp igen. ;) god natt på er godingar! ;D 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0