Beslutsångest

Hej alla glada! :D 

Två jobbdagar har gått, och idag kom den efterlängtade vilan. ;D jobbet gick bra, både i måndags och igår. På måndagen drog jag iväg på bodyattack när jag slutat. Så jäkla roligt! :D dock kom jag dit ganska tidigt, så jag började med 20 min halv-PW på löpbandet. Sen körde jag passet och traskade sedan hemöver. Passet gick ganska bra, även om jag fick ont i mitt knä efter en massa hopp. :/ tråkigt värre, men det känns redan bättre, och det är ju positivt. ;D 

Efter passet var jag helt död, vilket kändes rätt så skönt. :D 

Med min lilla PW, passet och promenaden hem så förbrände jag i alla fall över 1000kcal på lite över 90 min. Helt okej alltså. ;) 

Igår hämtade Emelie upp mig från jobbet sen köpte vi sushi och hade myskväll. :) så jag kom inte i säng förrän sent igår. Så idag är jag död. ;D jag har sovit dåligt några nätter nu, till stor del på grund av grannarna som bor ovanför mig. Dom verkar inte ha förstått att det finns andra som bor i det här huset. I måndags började dom tex skrika på varandra kl 04.50 på morgonen så jag vaknade. Så. Jävla. Inte. Okej!!! Marcus har också tröttnat på dom, så om dom håller på under helgen så ska jag faktiskt skicka upp honom så han får prata med dom. Själv är jag lite för mesig när det gäller sånt. :P men igår tog jag i alla fall med mig moppen in till sovrummet, OM det skulle vara så att dom betedde sig illa så kunde jag markera mitt missnöje genom att banka i taket med den. ;) fast jag var så trött så jag var däckad hela natten, för jag behövde verkligen få sova. :P men trots det så har jag haft ont i huvudet hela dagen och varit sliten. Vilket ledde till att jag har mest bara myst här hemma idag och kollat på lite saker. Bland annat på potentiella klänningar till examenshögtiden. :P jag kollade upp det där häromdagen, och om jag hinner få ut min exen innan den 18 feb (vilket jag innerligt hoppas och tror) så får jag vara med den 15 mars. :D

Roligt va?! :D 

Så nu planerar jag för fullt. ;) även om man inte ska ta ut segern i förskott så skadar det ju inte att drömma. ;) i alla fall så har jag gett min älskade syster uppdraget att kolla efter en klänning. ;) hon är klänningsexperten, så jag lägger gladeligen mitt beslut i hennes händer. :D 

Imorgon blir det lite fixande här hemma, sen får vi se vad som händer. :D 

Hoppas allt är bra med er i alla fall. :) 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0