Början på 2014

Då var det ett nytt år. Ett år fyllt av nya möjligheter. Ett år som jag tror kommer bli riktigt bra. :) förra året var lite som en bergochdalbana, där underbara upplevelser blandades med riktigt jobbiga perioder. Nog för att inget år är helt fantastiskt, eller helt vedervärdigt heller för den delen, men 2013 var onekligen ett kämpigt år för mig. Dock lönade allt slit sig, och även om jag står framför en utmaning, så vet jag att allt kommer lösa sig! :) det här kommer bli ett otroligt spännande år känner jag! ;D

Mitt nyår var väldigt lugnt och mysigt, precis vad jag behövde iår. :) jag och Marcus åt mat tillsammans (som jag lagat). :D 

Till förrätt blev det en sallad med ruccola, rödbetor, chevre med honung ringlat över. 

Varmrätten bestod av oxfilé, klyftpotatis, gorgonzolasås och gröna bönor. Är inne i en period nu så jag helt fullkomligt älskar gorgonzolasås och gröna bönor. :P

Till efterrätt blev det chokladmousse och jordgubbar. Allt jag kunde göra själv har jag gjort. ;) bortsett från köttet som Marcus stekte. :P maten var i alla fall sjukt god, och efteråt såg vi på film. :) sen vid tolvslaget gick vi ut till vattnet vid Sandgrundsudden och kollade på fyverkerierna.  Så jäkla fint! :D och vid tolvslaget blev det såklart den obligatoriska nyårspussen. ;) 

Annars så har det varit ganska lugnt. :) jag har skrivit för kung och fosterland, och det börjar närma sig slutet nu. :D härligt värre!! Sen var jag och Marcus på bio igår. :) vi såg "the Hobbit: Smaugs ödemark" riktigt bra film måste jag säga! Tom bättre än ettan! :D 

Idag har vi röjt undan skräp och tvättat en massa kläder. :) imorgon blir det antagligen en shoppingtur, och på söndag ska vi träffa mamma och pappa och äta god mat och se på bio (igen!). Då blir det hundråringen. ;) kommer bli en riktigt bra helg med andra ord. ;) 

Däremellan ska jag plugga. 

Så nu vet ni! :D 

Hoppas att ni får en grymt bra helg godingar! ;) 










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0