Don't waste my time

It's the end of an era. 

Som väntat så kommer det hända en hel del det här året. Den första ändringen kom idag. På min födelsedag. Nog för att det var väntat, men ändå. Det svider lika mycket ändå. För er som inte vet det än så kan jag meddela att från och med idag ( det här är verkligen inte lätt att säga, men here goes...)

Från och med idag så får jag inte köpa ungdomsbiljetter när jag ska göra nåt.

I know! :O Det är lika chockerande för mig. Jag räknas inte längre som en ungdom! Idag blev jag officiellt vuxen. På papper i alla fall. ;) hehe... 

Helgen har varit lugn i alla fall. :) det blev en shoppingtur på lördagen, och så bjöd Marcus på mat. :) Marcus betalade även för kläderna jag köpte, det var nämligen hans födelsedagspresent till mig, eftersom det var det enda jag önskade mig. :P så det var riktigt mysigt! :) sen på kvällen åkte han upp till Hagfors och umgicks med sin bror. :) själv myste jag till det hemma istället. ;) 

Igår städade vi en massa, och sen kom mamma och pappa förbi för att fira mig. :) jag fick en superduperfin jacka av min syster och mina föräldrar från ett märke som heter Houdini, plus en skitsnygg mössa från samma märke. :) så jag blev jätteglad! :) tyvärr var mina bröst lite för stora för jackan, så jag måste nog ta en strl större, men det ser jag mest som ett i-landsbekymmer. ;) jackan är i alla fall underbart snygg och mjuk, och enligt min syster så är det drömmärket för alla inom polisen osv, för det är så otroligt bra kvalitet. Vilket kändes! :D 

Så den ser jag fram emot att ha på mig nu i vår. ;) 

När jag fått min present begav vi oss till Texas Longhorn där mamma och pappa bjöd på mat, följt av bio. :) så det var supermysigt! :) vi såg hundråringen, och det var faktiskt riktigt bra! :D det fanns några riktigt roliga scener i den, så får ni chansen så tycker jag att ni ska se den. :) 

Idag fick jag frukost på sängen av Marcus, vilket var supergulligt, men sen har det inte hänt så mycket mer. :P han drog iväg på jobb ganska tidigt, så jag har mest suttit ensam hela dagen. Vilket inte gör mig sådär jättemycket. Det behövdes liksom. :P tråkigt att inte få Marcus hemma lika mycket nu bara. :/ 

Oh well! :D 

Ha en bra dag godingar. ;) förresten får nu mer är gärna följa mig på instagram. :) är mer aktiv där, så känner ni för det så sök bara efter "jeanetteljunggren". ;) 

Shoppinglunch

Mina shoppingfynd

Födelsedagsfrukost. ;) hann inte ta kort på den, men jag fick nybakade baguetter, te, kesella plus att han köpt med jordgubbar. :) men dom sparar jag till senare. ;) 

Jag på biokvällen införd min nya tröja. :) 





Så jäkla bra låt! :D 


Älskade nya jacka! <3 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0