Long road to ruin

Då har det gått ännu en vecka! Sist så hade jag lämnat in mitt exensarbete, och efter några kommentarer från min handledare och examinator så har jag åter igen jobbat på arbetet, men nu har jag lämnat in en ännu bättre version av det, så det känns bra. ;) speciellt med tanke på att jag är inbokad att presentera den 30/1. 

Förstår ni?! :D säkerligen kommer jag få lite kommentarer då också, men slutet är VÄLDIGT nära nu!!! :D känns helt underbart faktiskt. Även om det känns overkligt. :P 

Annars så åkte jag hem till Emelie och Henke förra fredagen och hade en riktig myskväll med underbara människor. <3 lördagen spenderades med arbetet, träning och harry potter (såg både del 1 och 2 av dödsrelikerna). :D 

Söndagen var det arbete och träning som gällde. 

Måndagen jobbade jag fm i västerstrand, och sen träffade jag farmor som bjöd på mat. :) 

Tisdagen så kom världens finaste bästis och hämtade upp mig så vi åt frukost på egg&bacon, sen hjälpte hon mig med arbetet. <3 

Både onsdag och torsdag jobbade jag för att förbättra arbetet och skickade in det sent på torsdag. :) men på onsdagen lagade jag även iordning gyoza (dumplings) och skickade tillbaka min jacka till Marielle så hon kan byta den åt mig. :) längtar verkligen tills jag får den igen! :D 

Fredag så kom Marcus hem, vilket alltid innebär myspys. ;) igår åkte vi ut en tur och kikade vid bergvik, och sen åt vi räkpaj på kvällen. Idag är det bara uppladdning som gäller, för imorgon och på tisdag är det jobba som gäller. :P 

Det har alltså varit en väldigt lugn helg, men det var välbehövligt nu. :D 

Hoppas allt är bra med er godingar! :) 

Räkpaj <3

Såhär kommer det garanterat att bli för mig. ;) 

En del av alla dumplings jag gjorde. ;) 


Frukost del 1...

Del 2...

Del 3! :D 


Min goding! <3 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0