Cookiemonster

Då var vecka 28 här, och tiden bara flyger iväg. :P tiden går så snabbt ibland, men framförallt helgerna verkar gå extra fort. :( 

Helgen spenderades hemma i Värmland, och då Marcus åkte hem en dag tidigare än mig för att fixa med bilen, så fick jag sluta tidigt på fredagen och sen ta tåget hem. :) resan gick väldigt bra, och jag hade en väldigt trevlig man bredvid mig mellan Halmstad och Gbg. :) väl hemma i Karlstad så väntade syrrans kille Daniel på mig, så vi åkte tillsammans till Munkfors. :) egentligen hade jag tänkt stanna i Karlstad, men Marcus hade så mycket att göra, så han skulle inte komma förrän väldigt sent på kvällen. Så då passade jag på att mysa med min familj istället, plus att då slapp han stressa. :) 

På lördagen fyllde mamma år, så det var fullt upp hela dagen. :) dock hann jag med 30 min solning och ett dopp i poolen. :) fast det var en superbra dag ändå! :) på kvällen åkte vi hem till stan igen, då fick vi besök av min älskade vän Emelie och underbara lilla saga. :) och Saga var onekligen i sitt esse! :D hon busade för fullt, och det slutade med att hon stod i FÖNSTRET och härjade. :) men är man så underbart söt och charmig så får man göra det. ;) både jag och Marcus skrattade konstant när hon höll på. :) 

Dagen efter mådde Marcus illa, så jag fick åka ensam till Forshaga och fira "mosters" lilla älskling som fyllde 1 år. :D helt galet att hon redan är ett år. <3 jag kom dit innan alla andra, eftersom vi skulle åka ner till Halmstad sen. :) men jag blev bjuden på supergod tårta, chokladdoppade jordgubbar, kärleksmums, chokladbollar, och två olika marshmallows. :D supermysigt alltså! Och dom hade gjort så fint där hemma. :) så det var skoj. :) 

Men sen fick vi bege oss söderut. :P och eftersom Marcus mådde dåligt, så fick jag köra. :P vilket var sååååå kul... ;) men det fick bra. ;) fast lite roadrage från min sida blev det ändå. Vilket inte är vanligt, men just då var jag bara trött på alla andra förare. :P

Idag har jag jobbat som vanligt, och sen har jag bara myst hemma. :) vädret suger just nu, vilket ger mig en perfekt anledning till att ta det lugnt. ;) 

Nu ska jag fortsätta njuta av lugnet. :) 










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0