Doucebag

Dag tre med träning, och det märks verkligen hur mycket energi jag gör av med när jag tränar. :P vilket är jättebra! Men det innebär också att jag måste sköta både kosten och sömnen bättre. Dessutom svettas jag kopiösa mängder när jag tränar (har alltid varit så oavsett om jag varit i form eller inte), så jag måste dricka en maaaaaassa vatten. :P vilket inte alltid är så lätt (eller lätt för den delen). ;)

Idag valde jag att köra cardio istället, då jag vill att musklerna ska få återhämta sig lite. :) så 60 min crosstrainer fick det bli! :D fast det var nära att jag skippade träningen idag, då jag insåg att jag inte hade packat någon sport-bh. Suck! Och jag VÄGRAR vara en douchebag och springa runt med en vanlig bh på gymmet. Det och människor som har keps på sig när dom tränar INOMHUS tycker jag bara är löjligt. Ha gärna kepsen ute, men varför i h-vete ska folk ha det när man är inne i en svettig gymlokal utan fönster?! And don't get me started när det gäller brudar med utsläppt hår. WHY liksom? Håret är ju bara i vägen! Jag går inte till gymmet för att vara snygg för nån, eller försöka få uppmärksamhet från andra. Jag är där för att jobba och svettas. Sen kvittar det faktiskt hur jag ser ut eller vad andra tycker om mig. Men för min egna skull så valde jag då att åka och köpa mig en sport-bh istället. Sagt och gjort så stod jag där på crosstrainern sen. 

And it was goooood! :D 

Ett par kalorier senare, och några hinkar svett så sitter jag nu nyduschad och sliten och kollar på Lindsey Lohan. :P fast jag är så trött, så jag tänkte lägga mig nu istället. :P 

Hoppas allt är bra med er! :D och btw, på fredag så kommer jag hem till Karlstad igen! :D myyyyyspys! 

Puss på er godingar. ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0