Massage

Jag älskar att få massage. I alla fall om det är en bra massage. ;) och den jag får på la couronne här i Halmstad är verkligen superbra! :) så nu sitter jag avslappnad och nöjd i soffan och bara njuter. :) Att jag dessutom har en tallrik med vattenmelon bredvid mig gör inte saker värre direkt. ;) 

Sen kändes det extra bra med massage idag efter ryggpasset jag körde igår. :) det blev 5 set marklyft där jag avslutade med 8 reps på 80kg. Vilket känns helt okej, med tanke på att det var andra gången jag körde marklyft. :) Och huvudsaken är ju trots allt att man har rätt teknik innan man börja lasta på en massa vikter. :) sånt kan jag leka med senare. ;) 

Sen fortsatte jag med att köra latsdrag i cablecrossen, rodd med skivstång och sen ryggresningar. Därefter blev det bicepsövningar (curl med skivstång, "pull-ups" och sen sittande hammercurls). Efter det körde jag situps på pilatesboll. :) Jag gjorde 5 set på alla, där jag anpassade vikten så jag kunde köra till fail. 

Passet kändes väldigt bra generellt sett, även om det tog lite abrupt slut, då gymmet snart skulle stänga. :P men imorgon blir det bodyattack, vilket känns superkul! :D jag gillar verkligen nordic wellness här i Halmstad. :) dock saknar jag mina gamla gympolare från sats hemma i Karlstad ibland. :( vissa mer andra såklart. ;D 

Nej nu är det snart läggdags! :) 

Hoppas att ni får en toppenbra vecka. ;) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0