Nice flow

Jag älskar verkligen Bodyattacken! :D tyvärr var det dock det sista passet på tre veckor. :( men men! Jag får väl klara mig helt enkelt. ;) 

Nu sitter jag i vanlig ordning och väntar på att maten ska bli klar. :P färskpotatis och sill serverat med gräslök i gräddfil. Åååh så gott! :) 

Annars så har jag  bara jobbat, vilket gick bra, även om vi var en person mindre idag. :P fast tack och lov så fick vi ett bra flyt på blodgivarna, så det kändes aldrig jobbigt. :) nu ska jag äta! :D 

ÄNTLIGEN!!! 

Sen tänkte jag kika mer på new york och planera lite. ;) snart, snart, snart åker vi!!! :D 

Puss på er godingar! <3 

Bjuder på lite humor såhär på tisdagskvällen! ;P 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0