Törstande

Nu är det snart helg! :D bra va?! Bara två jobbadagar kvar, sen bär det av hem till Värmland i ilfart! :D väl hemma så ska Marcus hämta upp mig och sen blir det en härlig myskväll. :) och sen på lördag så väntar en redig karatefylla med min älskade Emelie! :D oj oj oj vad kul det ska bli!! :D frågan är bara vad man ska ha på sig?... :/ 

Fast det löser sig säkert! :D 

Annars så körde jag en timme kondition igår. Jag kände för att springa lite, så jag körde ett pass på löpbandet. Tyvärr lyckades jag komma åt en knapp halvvägs in i passet, så hela maskinen fick damp, vilket ledde till att jag fick avbryta och börja om från början efter 30 min. Men det blev någonstans mellan 9-10km i alla fall, vilket jag känner mig väldigt nöjd med. :) kan säga att jag var REJÄLT svett efteråt. Men ändå kändes det som om det fick ganska lätt. :) fast jag fick dricka typ 2 liter vatten när jag kom hem, för jag var så sjukt törstig. :P 

Idag däremot så körde jag rygg och biceps. :) vilket alltid är kul! :D men när jag hade kört lite mage, så kom hungern som ett slag i ansiktet, så då var det lika bra att åka hem. :) så nu har jag smaskat på ugnsbakad hokifile och potatis. Vilket jag har ätit hela veckan, och kommer att få äta i ett par dagar till. :P men det är rätt så gott ändå! Även om jag inte är nåt större fan av fisk. :P 

Imorgon väntar bröst och triceps. ;) då jäklar ska kroppen få jobba lite! :D förhoppningsvis hinner jag med nåt pass hemma i Värmland också, men det märks. ;) om inte annat så lär jag hinna med en promenad eller två. ;) 

Är det nån mer som ska ut på lördag? :) hör av er i så fall!! :D 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0